Vildan_C Özellikle de geceleri başlayan bu gaz sancıları 😭 Karnımda bebeğim hareket etmesi gerekirken gazım hareket ediyor resmen 😒
Umutluuu Vildan_C al bendende o kadar 😕 ne yapsam çıkmıyo afedersin. Daha küçüğüz yüz üstü yatabiliyorum ama bana mısın demiyo.
Umutluuu Zynpalmina ablamda öyle dedi. Şimdi sen çekiyosun doğunca bebeğe geçecek o gaz dedi 😕😕 inşallah gıcıklık yapmıştır 🙄
Laila26 Kizlar bende de aynen oyle ya cok gazliyim. Esinmin yaninda bile cikariyorum utanmaktan gecti artik napiyim oda bana guluyor yaa😂🤦🏼♀️ Sampanya patlati falan her zaman bir sey soyluyor ama napiyim fena gazliyim hep oyleydim hamilelikde on kat oldu
dilek32 Vildan_C 15 +2 benımde cok fazla gazım var acayıp agrı yapıyor ozellıklede gece olunca bunun bı caresı varmı acaba
Zynpalmina Evet kızlar ne yapıyorsunuz bunun icin ya da ne kadar sürüyor kendiliğinden geçmesini mi bekliycez
Vildan_C Ben hâlâ bir çözüm bulamadım hanımlar bacaklarımı karnıma çekiyorum hafiften birkaç kere yapınca az da olsa rahatlıyorum😔
Vildan_C 1PrensAnnesi Maalesef özellikle de geceleri oluyor rahatlayamayıncada taş gibi oturuyor bebeğe zarar verecek diye korkuyorum