Tansiyonum hic bir zaman yuksek olmamistir benim, ne eskiden nede hamilelikte, bugun 33 haftaya girdim.. Sabah uyandigimdan beri Basim cok koru agriyodu, aldiris etmedim, aksam oldu gecmegince acile gidip olctum cok yuksek cikti, hemsire tutturdu hemen sizi hastaneye goturup yatiricaz diye.. Acayip korkuttu beni( hic sakinlestirmek falan yok, benimde panikatagim var( basladi elim ayagim titremeye, daha cok ustume geldiler falan(( Doktorumu aradim falan, sonra bi iyne yaptilar sonra tekrar baktilar dustu, eve yolladilar. ama korku hala kafamda simdi tekrar yukselir diye uyuyamiyorum korkudan((( panikatagim basliyo falan((