ppapatyaa Hanimlar bugun doktora gittim 30 hafta 2 gunlugum doktor bebek onden gidiyo dedi 2 kilo imis sizce iyimi normalmi kotumu bilemedim
askdunyam ppapatyaa ben 28 deyim bana da iki hafta önden gidiyor ama genetik yapacak bir şey yok dedi. Çok sorun etmiyorlar da kilo hep böyle fazla giderse vajinal doğum ihtimali ortadan kalkıyor işte yavaş yavaş 🙈
nursentlk ppapatyaa benimki de 30+2 de 2 kiloydu. 2 hafta ileri dedi doktor. İri bebek olacak dedi. Başından beri hep haftasından büyüktü.
MeyraEylulBallisi Benimde ilk gebeliğim pek bi bilgim yok kilo hakkında ama bende bugün doktora gittim. Sat a göre 29+6 ultrasona göre tam 29 dum 1300 gram gayet iyi dedi doktorum. 2 kilo fazla geldi ama doktorunuz demiş zaten önde diye
07eda ppapatyaa evet canım 250 gr falan önden gidiyorsun ben kızımın kilo alma tarihlerine baktım, biz indirdiğim uygulamadan az bi farkla önde gidiyoruz sen nerden baksan 250 gr belki fazla önden gidiyorsun 💜🧿
d190516 ppapatyaa 30+0 da 1870 gram 43 cmdi 2 hafta kadar önde gidiyo baştan beri yani kötü bi durum değil gelişiminin önde gittiğini gmsteriyo en kötü sezeryana dönebilir diye düşünüyorum 🤷♀️Çünkü ikinci doğumum benim ilkini 3440 la normal doğurdum bugün tekrar kontrolümüz var 33+2 olduk bakalım ne alemde