Milkyol cnm bende 4 ay önce dogum yaptım ve tam virüsün ortasında annem kronik hastası oldugu için evde bizi bekledi biz eşimle gittik eşim kaldı yanımda ve şunu diyebilirim iyiki kalmış annem kalsa belki eşimin yaptıklarını yapamazdı kızım hiç durmadı eşim hem ona koşturdu hem bana yürümeme lavaboya Allah bin kere razı olsun eşimden ben bukadar yapamaz sandım ama çok güzel bize baktı ve gözünü bile kırmadı 24 saat kızımın ilk altını bile o deişdirdi ve hep o deişdirdi hiç bilmemesine ragmen korkma cnm emin ol eşin herkezden iyi bakar