Nuronur 39+6 yım bende. Hiç bir belirti yok. Doktorum Pazartesi günü yani 40+1 de gel ama bebek iyiyse dokunmam kendinin gelmesini beklerim ddi 🤦🏻♀️ Ahududu yaprağı çayı yürüyüş adaçayı ve cinsel ilişki önerdi. Yapıyorum ama bir işe yaramıyor maalesef 🤦🏻♀️