Merhaba arkadaşlar. Bugün oğlumun 2.yaş gününü kutladım. Artık Emzirmeyi bırakmaya karar verdim. Gece emmelerinde kıyamet kopuyor çok bunaldım emmeye çok düşkün. Emzik ve biboron hiç kıllanmadı belki de bu yüzden zorlanıyorum. Tecrübeli snneler bi akıl verseniz çok mutlu olcam