Kızlar merabalar herkes gibi benimde hayalimdi buraya pozitif bir normal doğum hikayesi bırakmak, rabbim nasip etti şükür❤️ E başlıyorum o zaman :) çarşamba günü nolur nolmaz her an hastaneye gidebilirim diye evi süpürdüm sildim sonra misafirim geldi onlara kek çörek yap servis yap derken biraz yoruldum akşam da 23.00 gibi sancım gelmeye başladı ama bunun yorgunluğa bağlı olcağını düşündüm. Ama sancılarım devam ediyordu bu seferde belki yalancı sancıdır dinleneyim dedim sancılarım yine geçmedi. Hemen ılık bi duş aldım başladım sancıların sıklaşmasını beklemeye. Derken gittikçe sıklaşıyordu. Karnım taş gibi olmuştu. Hedefimde sancılarım 5 dkda bire düşünce hastaneye gitmek vardı ama 7-8 dkda bir girmeye başlayınca kalkıp saat 04.00 gibi gittim hastaneye. Nstde sancılarım 100 ü geçiyordu ve 1 cm açılma vardı. Yatış verdiler. Saat 5 gibi tekrar baktılar açılmam hala 1 cm di ama rahim duvarın incelmiş dediler. 7 gibi 2-3 cm 9 gibiyse 4 cm açılman var dediler. Saat 6 ya kadar sancılara karşı gayet dirençliydim ama 6 dan sonra yamulmaya başladım ve saat 9 dan sonra beni sezeryana alın yapamıyorum dayanamıyorum diye koridoru inletiyodum 😂 heleki saat 9-10 arası neredeyse aralıksız sancı giriyordu ve şiddeti baya fazlaydı. Saat 9 da en düşük dozda suni sancı verdiler. Ben doğumumun akşamı bulacağını düşünüyordum ama saat 10 a doğru gelip açılmama baktılar ve 8-9 cm hemen doğumhaneye dediler. Başta bana nasıl ıkınmam gerektiğini söylediler ama ben sancılarla uğraşmaktan kafa veremedim ve ilk ıkınmada baya ilerlemiş olmasına rağmen yarıda bıraktım. İki ıkınma arası ne yapmam gerekeceğini anlamaya çalıştım ve sonunda yapmam gerekeni yaptım. Bebek doğdu ve ben şoka girdim bu kadar mıydı diye. Toplam 15 dk sürdü doğum. Kucağıma verdiler ve bende katıldım dünyada cenneti yaşayanlar kervanına 🌸☺️ Rabbim herkesin gönlüne göre versin bi an önce bebeklerinize kavuşmanız dileğiyle 🙌🏻😍