askvehuzurum ben de başından beri çok ama çok zor geçirdim 😔İlk haftalar düşük riski, sonra mide bulantıları, o sırada çok ağır bir grip ve bel fıtığı sorunu yaşadım. Tam iyiye gidiyor derken böbrek taşım çıktı ve acil ameliyata girdim. Ailemden çok sevdiğim birini kaybettim. Hala daha ağrılı sancılı bir süreç geçiriyorum. Sonuna geldim sayılır 36+5teyim. Zorunlu sezaryen için gün sayıyoruz çok şükür ki. Ama nasıl bir hamilelik geçirdim Allah görüyor😔 Hamileliği zor geçenleri en iyi ben anlarım