yamacalimoms Elif1987 5 haftadır bı yukarı da bı aşağıda benimki bazen bı tekme atıyor sanki ayakları oramda oturmuş öyle duruyor 28 +6 yim
Elif1987 67380ipek hareketleri iyi asagda hisediyorum haraketlerini birde doktor asagdan baktigi zaman hareket ettigini görebiliyormus normalmi bu
Elif1987 yamacalimoms ben 27 +3 haftaligim hep asagda birde solumda incecik bir sizlama hisediyorum ayagimi.acaba
yamacalimoms Elif1987 İki defa bu ağrıları yüzünden doktora gittim ben doktor ters durduğu için hareketleri ağrılı olur demişti canım
Elif1987 yamacalimoms anladim cnm insallah sag saglim aliriz kucagimiza agrilarida ceksek olur deger yawrularimiz icin 🙏🙏♥️
67380ipek Elif1987 öyle valla korkuym ilk gebelik benm insan endişe ediyor gece yatarken hiç hissetmyrm ayaktada sen nasıl hissediyrsn pki genelde insan birbirinden fikir alınca iyi olyr cnm
Elif1987 67380ipek bn genelde yatigim zmn hisediyorum ama stressli oldugum zmn hic hisetmiyorum canim hisetmedigin zmnlardada oldumu hic senin canim
67380ipek Elif1987 oldu 🙄insan çok korkuyor senn de oluyomu melesa sabahtan beri çok azcık hissettim 🙄korkuym valla
Elif1987 67380ipek ben hic hisetmedim korkma canim onlarda bilior nerde nezmn oynucaklarini 🙏 konusuyorum onunla gene hisetmiyorum cnm 😁
Elif1987 67380ipek sordum hatta dün gittim asagdan bakti gayet hareketli dedi dun nst baglandim kalp atislari iyiydi 🙏 sen sordunmu