Duygusyksyk Kızlar hamile kaldığımdan beri hep kız çocuğumun olduğunu görüyorum. Aranızda rüyası çıkan var mı gördüğü gibi olan ? ya da tam tersi?
deletedmom01 Duygusyksyk bende surekli kızım oldugunu goruyorum eşimde öyle pembe kiyafetler goruyoruz hatta rüyamda kızıma Nehir diye seslenmistim ama daha 11haftalik hamileyim bende çok merak ediyorum
GkeCanKaran Duygusyksyk benim eşimde sarışın mavi gözlü kıZ bebiş görmüş🙂 hepimiz için hayırlısı sağlıklı olsunlarda☺
Milkshake1987 Duygusyksyk 🤚ben gördüm kızım olacağını hatta ismini dahi söylediler rüyamda sonuç olarak evet kızım olacakmış
Bvbkcans Duygusyksyk içime hep kız doğuyordu 3 kere rüyamda erkek bebek gördüm ve oğlum olacağını öğrendim 😍
Selenayy Bende hep kız olduğunu gördüm tabirine baktığımda erkek çocugu olacağına işaret diyor ama daha öğrenmedim cinsiyeti 13+1 haftalığım sen kaç haftalıksın?
deletedmom01 Duygusyksyk oda olabilir bende çok istiyorum 😊 Ama hayirlisi olsunn hepimiz için allah saglikli evlat nasip etsin herkeze 😊❤
Selenayy Bence piskolejik değil kızlar Allah tabi sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin herkese ama ben erkek çocugum olsun istiyorum doğrusu, ama 3 kez kız bebek gördüm 😊
Duygusyksyk Selenayy hayırlısı olsun inşallah Allah gönlümüze göre sağlıklı bebişler versin inşallah 😍
Gozde Duygusyksyk ben de eşim de hep erkek gördük rüyamızda. Geçen hafta doktor baya baya kız bu dedi 🙈 bence bilinçaltından dolayı cinsiyetleri görüyoruz tutar mı tutmaz mı bilemiyorum
LittleMan Duygusyksyk bennn ama tersi çıktı . O kadar cok kız bebeği gördüm ki anlatamam emziriyordum alt değiştiriyordum pembiş pembiş kıyafetler Doğuma gidiyordum vs 😂 ama ikisi de erkek olacak hayırlısı olsun 😘