Ben gebeliğimi 13 haftalık olunca öğrendim 🤭 dr sadece folbiol yazdı bana, kan ilacı vitamin falan yazmadı, zaten 3 ay bitmiş 🙄. Hoş onu da içemedim aç tok sabah akşam her türlü denedim, sabun yemiş gibi tat oluyor ağzımda ve hemen geri geliyor ilaç. Pandemiden dolayı 8 hafta sonra gel dedi dr, pazartesi gidicem bakalım. 20+6 olduk 🤔