Annişler bebeğim 34 haftalık aceleci şekilde geldi 1 hafta küvezde kaldı bugün aldık çok şükür şimdi sizlere sorum var. Ev inanılmaz sıcak her odası hemde bebişi nasıl rahat ettirebilirim veya cam açılsa üşür mü üstüne ne giydirmeliyim? İlk gece evde bizimle kalıyor çok takılıyorum emzirme durumu nasıl olmalı kaç saatte bir sütüm çok gelmiyor mama takviyesi yapıyorum o nasıl olmalı beni bilgilendirin lütfennnn kilosu şu an 2,530 35 haftalık oldu artık