ilknurd benimde oldu hatta bir ara o kadar çok oldu ki kesin alerjik oldum diye korktum ama isilikmiş gün içinde terliyoruz sürekli de her terlemede duşa girmiyoruz girsek bile o ter üstümüzde kuruyor buda isilik yapıyor korkma birşey olmaz geçiyor çok fazla kaşıma derin hassas oldugu için iz kalır