Merhaba arkadaşlar bugün doktor kontrolüm vardı nst ye girdim hafif sancı çıktı. Doktor alttan açılmama baktı ve eve geldiğim de leke gelmişti . Bu nişan olabilir mi ? Bu arada 37. Haftamdayım. Benimle aynı durumu yaşayan veya bu konuyla ilgili bilgisi olan var mı ? Bide eğer nişansa ne yapmalıyım doğuma hiç hazır değilim 😣 çok korkuyorum 🥺