Arkadaşlar merhaba suan 2 ayımdayım diofol folik asit kullanıyorum. Bir arkadaşım 9 ay kullanmış bir arkadaşım 3 aydan sonra doktor gerek yok kullanmana demiş. Ama çok araştırdım bebek gelişiminde çok önemli bir hap siz kaç ay kullandınız doktorum 3 4 ay desede ben sonraki dönemde talep etmelimiyim yanitlarinizi bekliyorum🎀