seralp_06 30.haftadayım iç çamaşırında yürüdüğüm zaman felan hafif hafif ıslaklık oluyo normal mı acaba doktora gidecem ama pazartesiyi bekleyim diyorum önemli Bi şey olabilir mi bu tarz durumlar yaşayan var mı
YSinem seralp_06 ter olabilir mi benimde öyle 35 deyiz sicakladigim zaman hemen ıslaklık oluyor iç çamaşırımda
gldnn seralp_06 bende 24.haftadan beri var o ıslaklık 34.haftaya geldim hala var mantar oldugunu soylediler bende suyum mu gelio diye cok korktum test yaptilar bisey cikmadi fitil verdiler yine fayda etmedi ve suan hala. ayni durumdayim
Busbus58 seralp_06 hissediyorsanız doktorunuza danışın bence Allah korusun suyunuz falan geliyor olabilir korkutmak gibi olmasın ama
Minigimm2020 seralp_06 gttim ama sormadım normaldir dye akıntı deglde su oluyo evet ama normal dir dye düşünüyorum ben diğer gebeligimde hele gunde 5 6 sefer çamaşırım degistigim oluyodu
Sertap2903 Aynı şey bende de oluyo akıntının geldiğini hissediyorum hatta suyum geliyo sanıyorum o an ama kontrole gittiğimde suyu iyi demişti doktor bende ordan anladım dedim o zaman o akıntı su değilmiş 🤷🏻♀️
Ebru222 Terliyoruz belkide benimde aynı şekilde. 15 haftalık hamileyim. Umarım sağlıcakla kucağımiza alırız
Gunsss 31+2 deyim ben hep öyle sürekli ıslak ve çamaşır değiştiriyorum. Doktorum bebeğin suyunda sıkıntı yok diyor.
Miniginannesiiii1111 seralp_06 bendede oluyor o hala devam ediyor geçen şüphelenip sumu diye gittim akıntı olduğu çıktı ortaya tornusollu ped kattılar su mu akıntı mi diye yanlış demediysem adını ordan anladılar
Minigimm2020 seralp_06 gttiginde sor ama kafani karıştırma 30 haftlik olduk başından beri geliyo benim
yamacalimoms seralp_06 aynı sikayetle geçen doktea koşa klsa gittim suyun olsa şakir şakır akar ayaktayken tutamazsın demişti, sıcaklardan dolayı akıntı fazlalagi oluyormuş ve sivilasmasi