Sahibimezaki Hanımlar 5. Haftada başladı bulantı. Şimdi 10 haftalık olduk azalması gerekirken 3 gündür ne yesem çıkarıyorum. Bu normal mi? Prilam Dr. Onzyd, emedur vs. Hiçbiri beni rahatlatmadı.
Hilalyusuf Sahibimezaki ahh ahhh bende çektim 10 gün hastanede yattım zofer verdi doktorum kanser hastalarının kullandığı ilaç çok etkiliymiş onu serumda aldım rahatladım ama bana prilam dr iyi gelmişti yatmadan önce 2 tane birden içiyordum
Huriyeolgn Sahibimezaki canım bende 10. Haftadayım ve aynı durumdaydım napsam atlatamadım kg vermeye basladım ve vucudumda su kalmamıs artık dün hastanede yattım gecmezse pazartesı tekrar yatıs verıcek
Zeynepeymensonmez Bende 5.haftadan 28.haftaya kadar kustum canım prilamı 12.haftadan itibaren yazdı doktorum ama yine de çok etki etmedi.Şuan 32yim ama ara ara bulantı kusma oluyor ne yazıkki belli süresi yok her bünye farklı tepki gösteriyor
Dygu21 Huriyeolgn bende dün 11. Hafta başladı ve bulantı yerini kusmaya bıraktı ne kadar devam edecek merak ediyorum
Huriyeolgn Huriyeolgn ben cok uyuyorum canım prilam sayesınde rahatladım bıraz bulantım olunca uyusam bıle öğürerek uyanıyordum bazen serum da gerekıyor toparlamak ıcın
Huriyeolgn Dygu21 10. Haftada hormonlardan dolayı maksımuma ulaşıp 12 de azalmaya basladıgını 14 te daha da rahatladıklarını bılıyorum ama malesef kısıden kısıye degısıyor bende 5 kg verdım kusmalarım yuzunden 2 haftadır baya kotuydum hastanede yatınca toparladım malesef
Sahibimezaki Huriyeolgn 10. Haftada tavan yaptığı çok belli. İnşallah dediğiniz gibi olur da azalarak geçer. 5 haftadır hayatla bağlantım çok zayıf. Yediğimden içtiğimden uykumdan bişey anlamıyorum. Doktor bu aralar seni bol bol uyutur dedi. Yok öyle bişey. Ben akşam bile bulantıdan uyuyamıyorum. Tekrar prilam Dr ye başladım. En azından bu az da olsa hafifletiyor.
Sahibimezaki Haftada tavan yaptığı çok belli. İnşallah dediğiniz gibi olur da azalarak geçer. 5 haftadır hayatla bağlantım çok zayıf. Yediğimden içtiğimden uykumdan bişey anlamıyorum. Doktor bu aralar seni bol bol uyutur dedi. Yok öyle bişey. Ben akşam bile bulantıdan uyuyamıyorum. Tekrar prilam Dr ye başladım. En azından bu az da olsa hafifletiyor. Umarım hepimizinki 12 haftada geçer. 🤲
nazirella Canım ben 13+1 im doktorum mide bulantıların azalıcagını söyledi ama malesef daha cok kusmaya basladım 5. Haftamdan beri böyleyim yataktan kalkamıyorum. Birde doktorum hiçbir ilacı önermedi ilaçsız yasıyorum . Birgün geçicek diye bekliyorum. Allah hepimize yardım etsin .