gamzen346 17.haftada olmamıza rağmen hiç bir hareketini hissedemedim sizce bu normal mi benim gibi olan anneler var mı acaba
Aslim22 gamzen346 evet cnm normal ilk gebelikse eger gec hissedebiliyorsun bende 17 haftaligim sadece bir kere damar atar gibi bi kipirdama oldu 16 haftalikken okdr dahada hissedemedim
gamzetahsin canim bnde 17 haftama gircem daha bnde hissetmedim insallah en kisa zamanda hissedriz bizde