Merhabaa hanımlarrr 🥰 15+1 haftalık hamileyim bugün doktor randevumuz vardı ve cinsiyetini öğrendikkk %100 erkek dedi sağlıklı olsunda cinsiyeti bizim için mühim değildi ama şimdi cinsiyeti öğrenince direk aklıma isim meselesi düştüü çünkü ben daha evli bile değilken rahmetli dedem öldüğü zaman ilerde oğlum olursa adını dedemin ismini yani Nazım koyucam demiştim rahmetli dedemin bende yeri ayrıdır kendisini çook severdim nur içinde yatsın 🙏🏻 Eşimde sağolsun ilk isim olarak Nazım koymama itiraz etmedi ama yanına ikinci isimde istiyoruz nazım ismine uygun kulağa hoş gelen her öneriye açığım benimle aynı haftalarda olupta cinsiyetini öğrenen var mı sohbet edelim 😌😊😍😍