Ceyduygu Muhammeddd Bence böyle sacma sapan seylerle kafanızı karısmayın vakti gelince öğrenirsiniz önemli olan sağlıklı olması
deletedmom43 Valla bizim arkadaşlarda aynı teoride ısrar ediyorlar 🙂 kese yuvarlaksa kız, ovalsa erkekmiş. Öyle diyorlar 🙂
Esen deletedmom43 benim yuvarlakdi ama doktor çok büyük ihtimal erkek dedi bakalim. Demek ki pek doğru bi teori değil 🤔🙊
deletedmom43 Bende 1 kız 1 oğlan hissediyorum. Keseleriminde biri oval biri yuvarlak 🙂)) bakalım ne olacak 🙂))