sevval5481 hayıra basmak istemedim evete basmakda içimden gelmedi açıkçası canım. Elimde olsa bemde kullanmak istemem ama şu zamanda hiç bir insanın bağışıklığı eskisi gibi değil iki can taşımaya yeterli değil. Yediğimiz en doğal şey bile katkı maddeli besin değeri azaltılmış gıda o yüzden takviyeye ihtiyacımız var bebeklerimiz için. Kullanmaazsan vicdan azabı çekebilirsin sonrasında.