Merhabalar, 31 haftalk hamileyim. 2 aydır her iki göğüs ucumda birer adet olmak üzere süt kabarcığı adı verilen yapı oluştu. Böyle birşey ile karşılaşan var mı? Doğum öncesi tedavi falan gerekli mi? Ağrı sızı hiç yok. Doktora sormak aklıma gelmedi, şimdi araştırınca gördüm. Süt kanalı tıkanıklığı ile ilgili olabiliyormuş sanırım