caglanurr 24 haftalığız ama detaylı ultrason bakan doktora sorduğumda nasıl rahatsan öyle yat internet bilgilerine aldırış etme dedi aynı gün kendi doktorum artık sola yatman gerek dedi ve ben sola yatınca uyuyamıyorum sırt üstü ve sağa yatınca rahat uyuyorum nasıl olacak bu böyle
nisemom caglanurr doktorum bana sırt üstü yatma sağ ve sola yatabilirsin demisti. Sırtım çok ağrıdığında 20sn sırt üstü yatıyorum. Sonra hemen sola dönüyorum. Yapilacak malesef bir şey yok
Cansummm caglanurr sola doğru kan akışı daha iyi gidiyor bu doğru amcam sırt üstü dışında sağa yada sola yatmanın bir sorun olmadığını söyledi doktorum. Zaten ilerleyen haftalarda tek tarafa doğru yatamıyorsun illaki dönüyor insan. 32. Haftadayım zor uyuyorum istesem de sırt üstü yatamıyorum ya sağa ya sola doğru yatıp uyuyorum.
Rabiakodal caglanurr nasıl yatarsam yatayım sırtüstü uyanıyorum 😅 yana fazla yatınca kemiklerim ağrıyor en rahat sırtüstü yatıyorum ve biryerim ağrımadan uyanıyorum ama yana yatınca öyle olmuyor . Eşimde kafayı ona takmış durum da uykusu arasında bile sürekli solaaaaa diyo 😂
Bebislerimiz Bana soyle bir açıklama yapti sola yatınca kan akışının daha iyi olduğunu, sırt ustu yattildiginda dinlenmis kalkamayacagimi diger organlara baski yaptigini söyledi zaten karnin iyice sisince yatamazsin dedi 😂
Tgbkzn Sırt üstü yattığın zaman bebeğe kan akışı az gittiği için kalpte yavaş çalıştığı için tansiyon düşermiş ve nefesin kesilir uyanırmışsın bende ya sağa yatıyorum ya sırt üstü yüz üstü mümkün değil çünkü artık doktorum nasıl rahatsan öyle yat sırt üstü yatsan bile bi süre sonra rahatsız olur dönersin dedi yüz üstü bile yatabiliyorsan yat sen nasıl yatarsan bebek diğer tarafa kayar dedi ama göbekten yatılmıyor 😂 yani takılma ya sağ ya sol ya sırt üstü nasıl rahatsan öyle yat
Hilalyusuf Benim doktorumda artk sola yatmam gerektiğini söyledi ben hep sağa doğru yatan biriyim eşim öküzü sol tarafa yatınca koluyla burnuma vurdu korkudan onu diğer tarafıma aldım allah korusun karnıma falan vurur sabah söylüyorum böyle böyle yapıyorsun diye yok ben düzgün yatarım diyor şapşik😂
nil_sugra caglanurr canım bebek artık büyüdüğü için sırtüstü yattığında rahim damarlarına baskı oluşur bu da bebeğe giden kan akışını engeller. Ayrıca bu yatış pozisyonunu çok araştırdım ben. Peygamber efendimiz önce sağa yatarmış sonra sola. Bilimsel olarakta önce sağa yattığın zaman midedeki kavisten bağırsağa akış çok daha rahat oluyor. Sonra soluna dönebilirsin. Yani aslında çoğu doktorun dediği gibi sola yatmak gerekir.
NeseMf caglanurr benim hiiiç takılmadığım bir olay nasıl rahat ettiysem hep öyle yattım bacak arasına yastık koyup yüzükoyun yattım doğuma kadar ilk gebeliğimde. zaten vücudunuz bebek büyüdükçe nasıl rahat ederseniz o şekilde yatmaya yöneltiyor. Unutmayın siz rahatsanız bebeğiniz de rahattır