Emine2953 benim ikiz değil ama fikrimi söyleyim , Yanyana olanları pek kullanışlı görmüyorum sürüşü zor malum kalabalık bi ülkede yaşıyoruz yani ben küçük bir şehirde yaşamama rağmen çok kalabalık kaldırımlar dar hatta bazen araba park edenler dahi oluyor , bu yüzden yan yana olanları sürmek zor olur diye düşünüyorum , arka arka olanlar var ve kendim gördüm arka arka ama birbirine dönebilen karşılıklı olanlar var onlar daha kullanışlı görünüyor sürümü de kolay olur diye düşünüyorum , sen yine de canım mağazalarda her ikisini de incele içine hangisi sinerse onu alırsın , ben sadece fikrimi sundum 🤗☺