Minaliy Kızlar yarın adet günüm bugün ovulasyon testi yaptım bu şekilde çıktı. Hamilelik testi yaptım 3 gün önce ama negatif çıktı. Sizce yumurtlama olabilir mi pcos var bende anlam veremedim. Hiç böyle bişey başınıza geldimi. [url=https://hizliresim.com/oVhA2l][img]https://i.hizliresim.com/oVhA2l.jpg[/img][/url]
forever23 forever23 testi adet biter bitmez yapmaya başladınız mı yaptıysanız dediğim şekilde oldu mu testiniz
sumosgoksu forever23 cnm ben adet bittikten 4 gün sonra yapmaya basladim ama yumurtlamayı bulamadım o 4 gün içinde kacirdigimi düşünüyorum çünkü yumurtlama olduğunda kasık agrim cok oluyo adetime 7 gün var koyulasiyo testim anlam veremedim
forever23 sumosgoksu kaçırmışta olabilirsin veya bu ay yumurtlama olmamış olabilir iki çizgi varsa ve t silik ise yumurtlama olmamıştır henüz
forever23 sumosgoksu bende pkos var adetim düzenliydi ama ben iki çizgiyi koyu görene kadar yaptım ve hamilelik böylece oldu
forever23 sumosgoksu devam et canım testleri atmıştım sana fikir olsun diye yüklerdim ama elimde yok sen yap