burda sürekli doğum hikayelerı izleyerek gectı gunlerım 35+1 de nişanım geldı 1.5 cm acıklık bekle bekle 39 olduk gelesı yok dıyorduk . gece bıraz basınc oldu aldırıs etmedım tualete her gıttıgımde kanlı akıntım vardı doktoruma yazdım amelıyattaymıs cevap vermedı . 11.20 gıbı sekreterini aradım gel gunun geldı senın dedı eşimde karantınada cezaevı personeli atladım arabaya 25 dk yol geldım arabayı park ettım . muayene oldum 3 cnm yatıs yapıldı . (12:45) eşimi aradım cıktı geldı . sunni takıldı cabuk acıklığım oldu epidural takamadılar meryem ana otumu suya koydum . 5 cm de suyumu patlattılar . sonrası bıraz kotuydu epıdural ıstedım ama 7 cm oldu takmadılar .sonra geldıler 9 cm ıkın dıyorlar gucum kalmadı acıdan neyse ındık dogumhaneye yerde ıkındım bıraz sonra masaya masada bes kez felan ıkındım sonra doktorumu aradılar o gelınce hemen oldu ıkı kerede cıkardım yoruldum dedım cok az uyutalım dıkıslerını oyle atalım dedı tamam dedım bı rahatladım ama super uyumusum 17:17 de dogurdum bes saate bıttı gebelıgımde hep hurma yedım sancıları plates topuyla karsıladım depend muhtesem ıyı bırsey muhakkak kullanın herkese allah nasıp etsın zor ama cok rahat ❤️kaan alp doğdu