Yakın zamanda samsunda kadın doğum hastanesinde doğum yapanlara ya da bilgisi olanlara sorum olacak
pazartesi günü doktorum yatış yapacağız dedi ben pazartesi erkenden gidip doktora sıra mı alacağım ilk onun yanına mı gitmem Lazım yoksa sıra almadan mı yanına gideyim veya direkt servise mi gidip yatış yapcam yoksa acilden mi doktora sormayı unuttum bugün
ve yatıştan sonra suni sancı sırasında yanımızda Refakatçi kalıyor mu Yoksa refakatçi doğumdan sonra mı kalıyor