Tosbikim Evet ilk verdiğim am tuttu. Ama bu bence tamamen bebekle alakalı. Tutmayacak olan ne alırsanız alın tutmuyor. Yeğenimlerin de hiç emmedi mesela, o kadar uğraştık anneleri çalıştığı için. Ama kaç tane emziğe para yatırmıştık.
ben de oğluma aslında vermeyecektim ama malesef benim sütüm kesildiği için mecbur kaldım. Emme güdüsünü bastırabilmesi için.
şimdi de bıraktırmaya uğraşıyoruz.