34 haftama girdim bugün kontrolde tahliller sonucu gebelik zehirlenmesi olduğum tespit edildi korkmakdan çok üzüldüm hep bi sorun çıktı sekiz aydır hayırlısıyla bu dönemi atlatabiliriz umarım benim gibi gebelik zehirlenmesi tanısı konan var mı önleminiz neler ruh haliniz nasıl kızlar ben artık yoruluyorum