Gebeliğimin ilk zamanlarında bende çok yaşadım o sıkıntıyı dudaklarımın ve burnumun kenarı kıpkırmızı sızlıyordu zeytinyağlı krem sürüyordum sivilce çoğalmıştı 20. Haftadan sonra hiç bişi kalmadı şuan cildim okadar düzeldi ki saç dökülmem şuan 0 cildim düzgün ve lekelerim de gitti umarım seninde düzelir canım