Sebiha35 adet sancısına benzemiyor sanırım gazınız olabilir o da kramp gibi çok aşırı ağrı yapıyor hamilelikte vücut ağrısı çok oluyor benim bu 2. Hamileliğim ve o kadar ağır geçiyor ki her gün bir yerim ağrıypr ama kanamanız yoksa acıdan duramayacak halde değilseniz endişe etmeyin ilk hamileliğinizse endişeniz daha fazla oluyor ama hamilelik bir hastalık deniyor ya doğru daha ilerleyen zamanlarda ne ağrılarınız olacak belki her hamilelik aynı değil tabi sizin olmaz
inşallah da ama sonu güzel bebeğinizi kucağınıza alınca diniyor hepsi