Gulcannns Merhaba arkadaşlar hastane çıkışı olarak çoğu hastane pusetsiz çıkış yapmıyormuş sanırım. Bu sebeple puset alıcam fakat yenidoğan bebek için öneriniz var mı uygun fiyatlı. Almış kullanmış olan birilerinin önerisi varsa paylaşabilirsiniz sevinirim
Meralvedatazer Gulcannns ben pusetsiz çıkardım bebeğimi çok saçma ilk defa duyuyorum ama bende alıcam puset kullanışlı baya bebekler için
pelu Gulcannns bizde bugün aldık, markası babyplus,dokusu yumuşacık ve taşıması hafif…ayrıca baya uygun 319₺, ebebekten bi bakmanı tavsiye ederim