melodiprenses Seruhale bende de durum aynı uzanıp kalkınca bile yürümekte 1-2 dk zorlanıyorum daha 27 haftalığız
Esraugur2310 Seruhale Bende yarın 25+0 oluyorum 1-2 haftadir bende de var doktorum normal vucut kendini yavastan doguma hazirliyor dedi.
Hilalgc melodiprenses evet benimde öyle oluyor uzaniyorsam kalktığımda ilk bı.sure ağrı oluyor yuruyemiuorjm düzgün neden acaba