Merhaba hanımlar dün burada bir arkadaşımızdan duydum gidenlerdende tekrar teyit almak istiyorum.
Şuan ismini hatırlayamıyorum ama bu arkadaşımız şehir hastanesinde taramaların ayrıyeten bir randevu ile alındığını, normal randevularda muayene edildiğini tarama için ayrıca bi gün verdiklerini söyledi. Oda ilk kez gidecekmiş 182 deki operatör bu şekilde söylemiş. Siz giden arkadaşlarımız taramalarınızı ne şekilde yaptırdınız?
ben ilk kez gideceğim ilk muayenem için gittiğimde tam 13 haftalık oluyorum yani aslında 14. Haftanın içinde olmuş oluyorum. Olası bir ileri tarih verdiklerinde taramanın günü geçmiş oluyor. Taramada öyle farklı bişey değilki sonuçta doktor ultrasona bakıp kan ve idrar testi istiyor. Sizlerin durumları neydi