Selo35 Lansinoh göğüs kremini sürdükten sonra göğüs pedi ile kapatmalımıyım kullananlar bilgi verebilir mi?
Nnur1 Selo35 ben lansinoh u sürdükten sonra gümüş göğüs kapaklarımı kullanıyorum. Ped koymak istemedim kremi çekmesin diye
Kk39 Selo35 lansinoh sürdükten sonra en güzeli göğüsleri açıp gezmek 👍çünkü ped koysanız havasız kalıp bir işe yaramiyor kıyafete bulaşınca leke yapıyor en güzeli açıp kremin emmesini beklemek
Nnur1 Csnsu ben de hiç etki etmedi gümüş kapak. Sadece kremin kıyafetlerime bulaşmaması için kullanıyorum