Uygulamaya gore 18 eylul gosterıyo dogumum ankara e arstrmada dogum yapan tanıdıgı olan varmı ılk dogumum sehır hastanesınde kurtaj olmustum cok memnun kalmıstım sımdı oraya gıdemıyorum vırusden oturu yakın dıye egıtım araştırmadayım ama dogum hakkında bı bılgım yok memnun kalan veya kalmayan tanıdıgımda yok kafam cok karısık sehır hastanesındede yol mesafesı var ve vırusten dolayı refakatcı alıyolarmı bunuda bılmıyorum 😕😕