Gmze08 minnakmina her ultrasyonda öyle olmuyo ama bende doğum olacağı gün ultrasyonda 3.600 görünürken doğunca 4.30gr doğdu 😊
58Vildan Gmze08 bende de 3 kg en fazla dediler 3750 dogdu kısa dediler 52 cm dogdu pek inanmıyorum artık doktorun dediklerine
Rabia4687 Cemrebslyn inşallah hayırlısıyla normal doğum olur da sezeryana gerek kalmaz çünkü hiç istemiyorum
Cemrebslyn Rabia4687 inşallhh bende normal Dogum çok istiyorum rabbim gönlümüze göre verir inşallhh 🤲🏼