Hazal2020 Herkese merhabalar evdeyim diye sutyen takmiyorum goguslerimde bayagi artik buyudu kaburgam agriyo sag kisim birde dokundummu derisine aciyor sanki yanmis gibi ayni durumu yasayan varmi hafif parmagini degdirdin mi deri aciyor
Ozgebtn Hazal2020 ben 29+1 im benimde sağ kaburgamda hafif ağrı var çünkü bebek son zamanlarda en çok oraya vuruyor baskı yapıyor ben sebebi bu diye düşünüyorum
Bus_ak18 Hazal2020 benim başından beri sol tarafım ağrıyor ama 29. Haftdaym bu hafta sol kaburga ve sırt ağrım o kadar arttıki resmen cam gibi batıyor. Alıskanlık hep sol tarafıma yatıyodum sanırım birazda ondan kaynaklı. Umarım iyice artmaz çünkü çok ağrıyor 😐
Ummuhan4934 Hazal2020 Ben 🤚 şişlik var gibi hissediyorum eleyince yanıyor böyle aşırı açıyor 🤦♀️ Zaten sağ kaburgam artık bana ait bir organ degil oğlumun yatağı gibi 🤷♀️😅
Hazal2020 Bus_ak18 ben zaten cok manyak uyuyan insanim ve kambur otururum hep uyarirlar beni dogru otur diye bende ondan kaynakli oldugunu dusunuyorum birde elim hep o kiisimda telefonla falan oynarken dayiyorum sicaktan tahrismi oldu ne olduysa dokununca derisi yanmis gibi aciyor
Hazal2020 Ummuhan4934 ne guzel tarif ettim kesinlikle oyle sirtimi ovdurttummu sagdan cekilmeye başlıyor bide dedigin gibi bugunden beri parmagimi degdirince sanki yanmis gibi bir tuhaf aciyor
Bus_ak18 Hazal2020 olabilir canım içtende baskı olunca 2si bir olmuş seninki. İnşallah kısa sürede geçer
Ummuhan4934 Hazal2020 O acı bende 28 hafamdan belli var canım inş böyle devam etmez seninde benimde 🤲