Herkese iyi akşamlar kızlar bende hamileliğim boyunca buradaki doğum yapanların yazılarını okudum şimdi bende anlatmak istiyorum 9 ay boyunca hamileliğim çok zor geçti bulantı kusmayla ve doğum yaklaştı acı eşiğim çok düşük ve stres yaptığım zaman miğdeme vurduğu için bebeğimi riske atmamak adına sezeryan olmaya karar verdim ve 18 mayısa gün aldık sokağa çıkma yasağı vardı doktorum sabah 8.30 9 gibi burda ol dedi sabah kalktm duşumu aldm annem ve eşim hazırlandık hastaneye geldik çok stres oldum o yüzden galiba nstde bebeğimin kalp atışları düşük çıktı neyse yatışım yapıldı hemşirem geldi giyindim Doğumhaneye aldılar beni doktorum ve ekibi harikaydı çok şakacılardı neyse beni hazırladılar anestezi uzmanı belden iğne yapacak bana ilk doğumun mu dedi evet dedm benmde ilk olucak dedi inanmam dedm neden kız ramazan mübarek günde yalan söylicek değilm dedi sonra eğildm anestezi uzmanı Allah Ekber Allahu Ekber diye başladı hemşirelerde hiç boşuna uğraşma korkmuyo dediler gülerek iğneyi vurdu iğneyi hiç bir şekilde anlamıyosunuz sonra ılık karıncalanma geldi ve uyuştum çok kısa sürede sonra herşeyi anlata anlata devam ediyolar hemşirem var başucumda başladılarmı dedm ebet dedi şimdi 30 saniye içinde bebeğin çıkacak dediler ve prensesim 11.15te sağlıklı bir şekilde dünyaya geldi çok şükür ameliyat çok güzel geçti ayağa ilk kalkışta zorlandm sonrakilerde hep kendim yürüdüm eşime bile tutma dedm ama anesteziyi atmak çok zor oldu sade nescafeler kolalar içe içe mahvoldum sürekli acilde serum yedim baş ve boyun ağrısı çok çektm ölücem sandm ağrısını asla tahmin edemezsiniz tek sıkıntım anesteziden dolayı oldu 7 günde anca düzeldim 1 hafta bebeğimi hiç bir şekilde kucağıma alamadm zar zor yatarak emzirdim ama çok şükür atlattk prensesim yanımda uyuyo şimdi Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah dünyada en güzel şey anne olmakmış hakkınızı helal edin çok uzun oldu inşallah hepiniz kolay ve sağlıklı doğumlar geçirirsiniz Allaha emanet olun sorusu olan varsa cevaplarm❣️