SenaT gözünüz aydın, sağlıkla büyütün inşallah🌺
birşey sormak istiyorum bebeğiniz kaç kg doğdu ve ultrason ile uyumlu muydu kilosu?
ben de çok normal istedim çatım da müsaitti ama bugün kontrole gittiğimde doktor bebeğin 3900 kg olduğunu ve kanala giremeyeceğini söyledi. Tercihi bana bıraktı istersen dene ama bana kalırsa sezaryen dedi.
suni sancı ile o kadar acı çekip sonunda sezaryene dönme durumu olabileceği için kendime ve bebeğe eziyet etmek istemedim tamam dedim yarın sabah hemen sezaryen ile alacaklar. ama içimde kuşku kalmadı değil, acaba normal olabilir miydi ve kilosu belki de bu kadar yüksek değil vs.