Kızlar merhaba
bugün kontrolüm vardı 2 hafta önce enfeksiyon çıkmıştı idrarımda fitil ve travazol krem kullandö dün gece yine kaşıntım başladı doktoruma söyledim travazolü kullanmaya devam edebilirsin dedi bol su iç birde genital yıkama jeli kullanabilirsin dedi hamilelikte kullanan varmı ? Ben hiç kullanmadm öncedende pek bilgim yok