Bgmky Canım bende oldum, ve koku alabilme duyumu kaybettim yaklaşık 1-2 ay sürdü düzelmesi. Ozonu burnumun dibine koydugum halde gram koku yoktu. Hamile degildim ozaman. Bende hiç belirti yoktu ateş yoktu, sadece ilk hafta dizlerim agrıyordu başka bişey olmadı şükür.