balyanakoglum Kızlar kamu görevlileri için 24. Haftadan itibaren idari izinli sayılacak ya. Bu 24. Hafta raporunu 23+1 olduğumdan itibaren mi alacağım yoksa tam tamına 24 dolmalı mı doktorun vermesi için
nuryadaperi balyanakoglum doğum izni raporu hala 32de veriliyor diye biliyorum ben. 32+6 ya kadar alablirsiniz. 24-32 arası idari izinli olduğumuz için ekstra bir rapor gerekmiyor. Ama kurum amiriniz teyit etmek için gebelik haftası belirten bir rapor isteyebilir.
balyanakoglum Aaa bunu öğrendiğim iyi oldu 😱 aşı vs işlerini de mi tam dolmalı. Örneğin tetanoz için tam 20. Hafta dolmalı mı
Akg balyanakoglum yok onu zaten aile hekimliği yönlendiriyor en son şu tarihte gelemen gerek diye kaçıncı haftada oldum hatırlamıyorım ama sen onlara güven
Pln89 balyanakoglum bende bugun ayrıldım kamuda çalısiyorum 24+0 aldm üst dilekçe ekinde doktor yazısında teslim ettim
Bulutumsu07 Pln89 doktorunuzdan durum bıldırır raporu alıp dılekce yazdınız degıl mi bırde acaba hangı kurum ?
Pln89 SGKda çalışıyorum hastanenin hasta hakları birimine gittim kamuda çalışıyorum 24haftalik olduğumu belirttim idari izin için dedim kontrole gittim hastane olduğu için sistemden gözüküyor zaten oda imzalı yazı verdi bende insan kaynaklarına götürdüm dilekçe yazdım teslim ettim Bulutumsu07
Bulutumsu07 Pln89 bende aynı sekılde yaptım ben Sağlık Bakanlığı da çalışıyorum siz daha iyi bılırsınjz belgemin işlendıgını SGK yı arayıp ogrenebılır mıyım?
Bulutumsu07 Pln89 ben yeni memurum atanır atanmaz izne ayrıldım hamılelıkten onyuzden hep bı tereddütte kalıyorum acaba dıye kusura bakmayın o yüzden soruyorum size de sureklı ☺️
HacerP 24 hafta dolduğunda ayrılıyoruz 8 hafta idari izinliyiz. İstersek 32 hafta dolduktan sonra tekrar işe başlayabiliyoruz ki 5 haftayı doğumdan sonraya aktarabilelim