Bahriye06 Merhaba gebelik şekerim var diyerek başladım günde 2 kez çorba içmem gerek sizler hangi çorbaları yapıyorsunuz Sebze çeşitli yapıyorumda çorbada tıkanıp kalıyorum
RabiaMG Bahriye06 pirinc corbasi haric hepsini iciyorum 😊 benimde 2 ogunumde 1 kepce corba var ama her zaman yemiyorum. Bazen oglen sadece corba yiyorum bazen aksam corba ve yemek yiyorum 😊
neslihan0558 Benimde sınırda şekerim , çorba olarak herhangi bir kısıtlama ya da illa şunu içeceksin demedi diyetisyenim ama sebze ağırlıklı beslen kuru meyveler yememeye çalış . Ara öğün olsun mutlaka
Bahriye06 neslihan0558 diyet listesi verdi diyetisyenim miktarlarıda belli çorbada şu yada bu demedi ben de ne yapsam bilemedim kırmızı yeşil mercimek favorim yoğurt çorbasıda olur galiba 😊
150403 neslihan0558 benimde sınırda listenize bakabilir miyim diyetisyen izne çıkmıştı alamadım kendi çapımda diyet yapıyorum Bi de sonucunuz kaç çıktı
Bahriye06 RabiaMG bana liste’de ne varsa ye dedi kilo vermemem gerekiyormuş yoksa bebek yeterince beslenmezmiş büyüdükçe de kalori artıracakmış doktorum kilo mu takip edicem 4 hafta çorbayıda yeşil ve kırmızı mercimek favorim yoğurt çorbası da olur galiba ☺
RabiaMG Bahriye06 kilo veriyorum ben ama bebegim yine iyi 😊 ama uyabildigin kadar uy tabi listeye 😊 yogurt corbasinin pirincli olmamasi lazim iste kirmizi mercimek bende yiyorum😊
neslihan0558 150403 tokluk 96 çıktı , listeyi nasıl atacağım burdan bilmiyorum . Denedim ama bulamadım 😐
150403 neslihan0558 tokluk mu açlık tokluk 96 yaa normal ben kendim hemlireyim benimki tokluk 177 çıktı doktor sınırda dedi. Google ye img yükle yazın resmi oraya yapıştırın sonra o linki kopyalayıp buraya yapıştırın