EmineKeser Bebeğim kanala girmemiş 1 tur kordon var kilosu da fazla olduğu icin doktor tavsiyesi sezeryan ama tinerde bana bıraktı tavsiye alırım
cagla24 EmineKeser ya en çok korktuğum kordon olayı, bence kordon dolanması varsa riske atmayın derim sezaryen de öcü değil sonuçta anne bebek sağlığı önemli olan 🙏🏻
Degisken EmineKeser benim kızımın 2 tur dolanmıştı ve doktorum bunun sorun olmayacağını sadece normal doğumda bebeğin boynuna dolandığı için kordonun kısaldığını ve bebeğin o yüzden aşağı inemediğini söyledi.sez olmak zorunda kaldım 48 saatin sonunda..
annesivekizi EmineKeser kordon dolanmadı sezaryen sebebi değil bebeğin kilosu ne kadar ki? Kaç haftalık hamilesiniz kanala girme ihtimali var mı
EmineKeser Degisken sancınız kendinisi mi gelmişti suni mi başlatıldı tek korkum sizin ki gibi normal deneyip sezeryanla bitmesi
Karadenizf EmineKeser benim de bugün 39+1 ve aynı 3900 kg, normal doğum istersen deneyelim ama bu kafa bu kanala girmez dedi bana bıraktı, yarına sezaryen günü aldım 🙁 ben de hala tereddütteyim ama normalde zayıf olduğum için 3500 kg üzeri sıkıntılı dediler
Degisken EmineKeser 41 haftalık olunca dr suni ile doğumu başlatmalıyız dedi.yatışım yapıldığında yumuşama ve 1 cm açıklık vardı. 48 saatin sonunda 3 cm di. Ama çok acı çekmedim epidural aldım 30.saatlerde o direk acıyı kesti.sonrada sezeryan isteyince ben suni sancıyı da kestik.sabah oldu sez oldum.
EmineKeser Karadenizf bende zayıfım canım ben iki doktora gittim biri direk sezeryan yanlısı bu kiloyla normal denersin denemesine ama nasıl olur sen düşün dedi zor olur demeye getirdi Salı günü gel alalım dedi kendi takipçimi yapan doktor da sonuna kadar normal dogumcu aynı hafta ve kilodaymıs ama aklım da hep normal Doğum kalacak ben deneyecek gibiyim
Minikfasulyem26 EmineKeser bence riske atmayin hem kendinizi hem bebeginizi. Sezaryanda kotu bisy degl ki.
Unlukacar EmineKeser canım burada bir annenin bebeğinin boynuna kordon dolanmış doktor sezeryan demiş kadın normal doğum olun demiş ve doğum uzun sürdüğü için Bebek’in solunumu azmış bi kaç gün küvezde kalmış çok şükür sağ sağlim kucağına almış ama çok pişman olmuş doktorun önerisini dikkat e almadığı için doktorunla konuş canım bebeğinin sağlığı için hangi yöntem doğru ise onu uygula lütfen 🙏🏼
Mihrimah41 EmineKeser canım tercih senin elbette önemli bir konu ama ben kendi tecrübemi söyliyim. Benm oğlum da 1 tur kordonla doğdu. Kilosu da 3900e yakındı. Normal doğum yaptım sorun yaşamadım. Bence denemelisin. Doğum kanalına zaten suyu patlattıktan sonra yerleşti bnmki de suniyle doğurdum. Korkma kendine ve bebeğine şans ver derim.