d190516 Tugce_257 ilk oğlumda 39+2 de Doğum yaptım 7 buçuk kilo almıştım bu oğlumda 33+1 haftalığım 7 kilo aldım bakalım kaçla tamamlicaz 🤷♀️
Cnsbll Tugce_257 öğünlerimde genelde proteinle beslendim.hamurişi acur cubur pek yemedim. Ekmegi de cok az tüketiyorum. Bu haftalarda canım tatlı istemeye basladı bende hurma kuru kayısı incirden atırtırmalik toplar yaptım.tatlı istegimi bastırıyorum
Cvcvvv KubraSS- hadi ya normal mi sezeryanmı bende şuan 20 kilo aldım nerdeyse daha doğuma var 7 hafta sana ulaşıcam gider falan diye tesekli ediyorum ama 😁