Merhaba arkadaslar suan 24 haftalık hamıleyım 26 aylık bı kızım gecen ay basında ufak bı denememız oldu ama aynı gun vazgectık cunku 5 dk ıcınde 3 defa altına kacırdı kacırmalara hazırım ama bu da bırden cok zor geldı ☺️ Tekrar baslamak ıstıyorum tavsıye de bulanabılıcek gebe anneler var mı aranızda