Lohusa yatağımdan sıcağı sıcağına doğum hikayemi yazıyorum. Henüz tüm detayları aklımdayken unutmadan 😉 gerçi yıllar da geçse doğum anıları unutulmaz derler. Neyse başlıyorum. 39+3 haftalık muayenemde bebeğin suyu çok az kalmış artık doğumu başlatmamız lazım dedi Dr um. İkinci Doğum olduğu için çatı muayenesini o güne kadar yapmamıştı. O gün açıklığı kontrol etmek için muayene etti biraz da zorladı hafif kanamam başladı. Ertesi sabah yani dün erkenden yatış işlemlerini başlattık ve macera başladı. Ebe tekrar açıklık kontrol etti 1 cm dedi. Lavman nst derken bende hiç Bi belirti yok öyle geziniyorum. Sık sık kontrol yapıldı ama bende hafiften kasılmalar başladı. Saat öğleden sonra 2 gibi kasılmalar iyice kendisini hissettirmeye başladı. Açıklık 3 cm. Zamanla birlikte sancılar da ilerledi saat 4 te 5 cm açıklıkla iğne yaptılar ve asıl macera orda başladı. Kasılmalar sancılar şiddetini ve sıklığını arttırdı. Saat 5 te ebe yarım saatin kaldı hadi sabret dedi ama ben çok yorgun ve stresli hissediyordum. Çünkü ilk doğumumda sadece 2.5 saat suni sancı çekip doğum yapmıştım. Saat 17.15 olduğunda ıkınma hissi de gelmeye başladı ve çatala alındım. Birkaç ıkınma ve Dr umun attığı kesik ile saat 17.30 da kızımı kucağıma aldım. Sürekli ikinci çocuk daha kolay doğar diye duyduğum için açıkçası biraz hayal kırıklığı oldu ama kuzum için herşeye değer. Benim için en zor kısmı sancı anında açıklık kontrolü yaptırmaktı🥴 bugün taburcu olduk evimizdeyiz. Sütüm yavaş yavaş çoğalıyor ama sabredicez arttırmanın yollarına bakıcaz. Allah herkesi sağlıkla Bi avazda yavrusuna kavuştursun🤲