Milos35 Kizlar merhaba adetime 8 gun var. 15 agustosta adet olmam gerekiyor. Ancak bazi aylar 3-5 gun gecikme de yasayabiliyorum. Bu ay bebegim olsun artik cok istiyorum ve daha bir hafta bekleyemeyecegim sizce pazaetesi gunu kanntahlili yaptirayimmmi?