Merhaba güzel arkadaşlarım. Bilen arkadaşlarım beni aydınlatabilir mi ? Ben ovulasyon testlerine başladım , adet bitimi başladım , adet bitiminde çift çizgide koyuydu değerlendirdik daha sonra iki üç güne bir ilişki oldu adetime 4 5 gün var dün akıntım çoğaldığı için ovulasyon testi yaptım baya baya koyuydu hemen erken gebelik testi yaptım çıkmadı 🙈🙈 dün değerlendiremedik bu arada bugün çizgi yine aynı koyulukta. Daha önceki gebeliğimden önce pkoluydum ki hala devam ediyordur mutlaka. Şimdi Kızlar ben bugünü değerlendireceğim ama yarın ve diğer günler misafirim var değerlendiremem. Tek gün değerlendirmeden gebe kalanınız var mı ? Gebe kalma ihtimalim var mı ? Teşekkürler canlar 🙏🏻🙏🏻